marco2607 napisał(a):W tym modelu pokrywa silnika ma złe spasowanie. Jesteś pewien że w kokpicie ma być RLM02
Krzysiek Kowalik napisał(a):Dosyć rozbieżne informacje. Maszyna jest w malowaniu datowanym na kwiecień '41.
Thalgonis napisał(a):Czasu. Bodajże '43 lub '44 <- nie jestem pewny, stawiałbym na to drugie
xmen napisał(a):Krzysiek Kowalik napisał(a):Dosyć rozbieżne informacje. Maszyna jest w malowaniu datowanym na kwiecień '41.
Pierwsze kabiny malowane w całości na RLM 66 to rok 1940 a poszczególne elementy w kabinie to nawet prędzej.
Murek napisał(a):marco2607 napisał(a):W tym modelu pokrywa silnika ma złe spasowanie. Jesteś pewien że w kokpicie ma być RLM02
Marek, ale co masz na myśli pisząc o złym spasowaniu? Jeśli jest szpara z tyłu osłony na górze to Emile często tak miały, dodatkowe chłodzenie. Kabina na 99% 66.
marco2607 napisał(a):Stawiam na ten sam samolot, z przemalowaniem to dość częsta praktyka niemieckich 109e.
Krzysiek Kowalik napisał(a):W instrukcji jest wzmianka że Franzisket latał jeszcze na innym Bf. Z tymi samymi oznaczeniami, ale maszyna była już w barwach pustynnych. Tylko ile w tym prawdy? Może tyle samo co z RLM 02 w kabinie...
marco2607 napisał(a):[...] osłony uzbrojenia są za szerokie i trzeba to ładnie spasować z pokrywą silnika.[...]
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Ordez i 5 gości