Oto kilka fot z postępów pracy nad Triumph"em. To oczywiście znany wyrób ESCI/Italeri i inbox niewiele by wniósł. Postanowiłem wklejać zdjęcia z poszczególnymi etapami budowy.
Na pierwszy ogień poszły koła. Postanowiłem wypróbować nową dla mnie metodę wykonania szprych : nie tak jak w wypadku Harleya, w którym wycinałem wszystkie fabryczne szprychy oddzielając piastę od obręczy koła, tylko zostawiłem po dwie przeciwległe aby zachować oryginalną geometrię piasty względem obręczy. Pozwoliło to również na lepszą kontrolę prawidłowego splotu szprych.
1) Najpierw skleiłem połowy fabrycznego koła :

2) Usunąłem większość fabrycznych szprych i pomalowałem pierwszą warstwę podkładu Mr.Color 1500

3) Następnie z mosiężnego drutu 0,5 oraz cienkościennej rurki wykonałem szprychy wraz z nyplami i zacząłem je wklejać w miejsce fabrycznych zachowując oryginalną geometrię przeplotu



4) Na tym etapie usunąłem pozostałe fabryczne szprychy, zaszpachlowałem ubytki i wkleiłem resztę. Dorobiłem wentyle i teraz koła prezentują się tak :

