przez KrisFX » sobota, 4 stycznia 2014, 21:41
Jeśli nie chcesz za wiele przerabiać w tym modelu to możesz zrobić cos jedynie z wczesnego okresu zimmeritu kiedy jeszcze stosowano wczesny dach. Wtedy musisz tylko dokupić osłony, przerobić płytę nadsilnikowa i tylną na spawane na zakładkę (Kuba robił to w swoim modelu, dokładnie takim jak Twój, który jest na PWM) no i najważniejsze i chyba najtrudniejsze do zdobycia, musisz skombinować wsporniki błotników takie jakie robił Alkett bo bez tego to będzie dziwnie.
Moja rada, sprzedaj ten model, przełknij stratę i kup 6593 albo 6581 albo wspomniany wcześniej 6633 i będzie dużo prościej. I coś wtedy pokombinujemy pod konkretne zdjęcie. I pytanie czy konkretnie ma to być StuH czy może być też StuG.
Jeśli chodzi o StuH-y to polecałbym te z jarzmem spawanym, bo jarzmo odlewane w StuH-ach było trochę większe niż to w StuG-ach, a takowego do tej pory chyba nikt nie wypuścił na rynek. Może kiedyś Panze Art się pokusi o prawidłowe jarzmo odlewane do StuH-a, chociaż patrząc na to, że w dalszym ciągu czekamy na przód 80mm spawany tradycyjnie to może to być bardzo nieokreślona przyszłość.
