Strona 2 z 2

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

PostNapisane: sobota, 18 stycznia 2025, 16:09
przez bedrzich
Jednak kąt otwarcia osłony sugerowałbym oprzeć na zdjęciu z salonu. Zresztą na fotkach, m.in. w Militariach na których jest ta osłona uchylona kąt jest podobny.
Drzwi na lewej stronie kadłuba opisywane są jako wejściowe dla obserwatora.
Mylące są stopnie na nich ale sądzę, że chodzi raczej o obsługę naziemną, np. składanie skrzydeł niż wsiadanie do samolotu…

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

PostNapisane: sobota, 18 stycznia 2025, 16:22
przez Bogdan Stanek
Obrazekfree image hosting "

Byłem przekonany, że wchodził po stopniach, skośny element kratownicy tego nie ułatwiał.
Drzwiczki wydawały mi się "techniczne" dla obsługi i napraw.

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

PostNapisane: niedziela, 2 lutego 2025, 20:59
przez Bogdan Stanek
Rzut z przodu owiewki, rysunkowi brakuje wiele do doskonałości ale pokazuje "w jakim kierunku to zmierzało"
Obrazek

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

PostNapisane: piątek, 7 lutego 2025, 15:10
przez bedrzich
Tak sobie patrzę na zdjęcia i rysunki - Twoje i te w Militariach to raczej założyłeś za dużą zbieżność wiatrochron w górę…
W/g mnie to wiatrochron jest jednak węższy niż kratownica na przednim okuciu skrzydeł.

Re: LWS 3 Mewa kabina pilota

PostNapisane: piątek, 7 lutego 2025, 19:30
przez Bogdan Stanek
bedrzich napisał(a):Tak sobie patrzę na zdjęcia i rysunki - Twoje i te w Militariach to raczej założyłeś za dużą zbieżność wiatrochron w górę…
W/g mnie to wiatrochron jest jednak węższy niż kratownica na przednim okuciu skrzydeł.

Obrazek
Przyrównując powyższą grafikę i to co narysowałem , nie rozminąłem się aż tak bardzo ze zbieżnością bocznych powierzchni.
Szerokość owiewki jest przyjęta taka jak na początku "owiewki stałej"/przednie okucie skrzydeł/, założyłem, że dolne części ruchome przesuwają się równolegle względem osi samolotu.