Zdobyty w wojnie kontynuacyjnej 21 marca 1942 r., pierwotnie nosił numer VH-18. Od 11.6.1942 zarejestrowany jako IT-18 i przekazany do 2 / LeLv 30, latał nim pilot Olavi Puro. 21 kwietnia 1943 został przeniesiony do 1 / LeLv 30. 22 kwietnia 1943 r. przy lądowaniu w Rompotti doznał awarii. Pilot. M.Ollikkala wyszedł bez szwanku. 6 maja 1943 r. został przekazany do zakładu naprawczego. 3 lutego 1944 r. został przekazany do 1 / LeLv 30. 11 lutego 1944 r. przez brak paliwa przymusowo lądował w Nastoli. Pilot R. Hyvarinen został ranny. Maszyna nie była już naprawiana. Złomowany 2 stycznia 1950 r. wylatano 239 h 35 min. Maszyna odniosła 2 zwycięstwa powietrzne w LeLV 6.

Model
Przedstawia samolot w okresie lata 1942 r., kiedy latał nim Olavi Puro. Miał on na koncie już 2 zestrzelenia.

Zrobione
Malowany farbami MrHobby Aqueous, varnish Citadel z użyciem masek MONTEX Super Mask K48378.
Maski z folii Oracal, rzeczywiście super! Z dodatków użyłem ognie pozycyjne i koła Elf, naciągi SBS, fotel z pasami i celownik QuickBoost. We własnym zakresie dorobiona rurka Pitot, hydraulika podwozia, zaczepy podskrzydłowe, zbiorniki paliwa, rury wydechowe, oświetlenie kabiny, zmodernizowany celownik.
"Jaki jest słoń, kazdy widzi..." (c)














